TERMINARZ NABORU DO BURSY SZKOLNEJ NR 1 w Jeleniej Górze
1
Potwierdzenie woli kontynuacji przez uczniów korzystających z bursy
do 24 kwietnia 2017 r.
2
Ogłoszenie przez Dyrektora bursy liczby wolnych miejsc w placówce
do 30 kwietnia 2017 r.
3
Składanie podań o przyjęcie do bursy
2 maja – 15 lipca 2017 r.
4
Ogłoszenie list kandydatów przyjętych
i nieprzyjętych do bursy
do 31 lipca 2017 r.
5
Potwierdzenie przez rodzica kandydata lub pełnoletniego kandydata woli korzystania z miejsca w bursie w następnym roku szkolnym poprzez dokonanie opłaty 150 zł na poczet należności wrześniowych – pkt 31 regulaminu
1 – 7 sierpnia 2017 r.
6
Ogłoszenie ostatecznej listy kandydatów przyjętych do bursy
8 sierpnia 2017 r.
7
Przeprowadzenie postępowania uzupełniającego na wolne miejsca
od 9 sierpnia 2017 r.
8
Ogłoszenie list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do bursy w drodze postępowania uzupełniającego na wolne miejsca
do 31 sierpnia 2017 r.
Regulamin naboru do burs szkolnych dla których organem prowadzącym jest miasto Jelenia Góra –
Wszystkie osoby starające się o miejsce w Bursie proszone są o złożenie następujących dokumentów: